
| قیم نبود، زن متهم به همسرکشی محاکمه نشد |
| ایسکانیوز , يكشنبه 21 خرداد 1385 - ساعت 21:40 |
در کیفرخواست این پرونده آمده: اوایل سال 82 زن 30 سالهای به نام خورشید با همدستی غلام 40 ساله، شوهرش صفر را با ضربات چاقو کشت. |
رسیدگی به پرونده زنی که متهم است با همدستی یک مرد، شوهرش را کشته به خاطر قانونی نبودن سن فرزندان او و نبود قیم، به بعد موکول شد.
در کیفرخواست این پرونده آمده: اوایل سال 82 زن 30 سالهای به نام خورشید با همدستی غلام 40 ساله، شوهرش صفر را با ضربات چاقو کشت. غلام بلافاصله پس از جنایت به افغانستان گریخت اما خورشید با تلاش پلیس استان تهران دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news61823.html |