جنایتی که سکوت شبانه صالح آباد تهران را شکست
ایسکانیوز , يكشنبه 21 خرداد 1385 - ساعت 21:43


قلب یک مرد جوان که از اراذل و اوباش صالح آباد تهران نامیده می‌شود به دنبال درگیری خونین شکافته و کشته شد.

 

قلب یک مرد جوان که از اراذل و اوباش صالح آباد تهران نامیده می‌شود به دنبال درگیری خونین شکافته و کشته شد.
ساعت 22:10 دیشب زنگ تلفن همراه بازپرس کشیک دادسرای جنایی پایتخت به صدا درآمد و افسر نگهبان کلانتری 171 مصطفی خمینی به او خبر داد مرد 30 ساله‌ای به نام مجید ـ الف، طی درگیری خیابانی در کوی جفایی ـ خیابان صاحب الزمان (عج) صالح آباد ـ با ضربه‌های کارد در خون غلتیده و پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین (ع) بر اثر پارگی قلب و عروق حیاتی، جان باخته است. سپس این مقام قضایی به همراه افسران دایره 10 آگاهی مرکز به قربانگاه رفت و تحقیق برای افشای راز جنایت را در دستور کار خود قرار داد. بازجویی از شاهدان عینی نشان داد مجید از تبهکاران پیشینه دار صالح آباد بوده و به دنبال کینه کهنه و درگیری با دو پسر 20 ساله به نام‌های موسی ـ ن و ناصر ـ ک از پا درآمد. با روشن شدن این ماجرا، جنازه به سردخانه پزشکی قانونی و ردیابی‌های پلیس جنایی تهران برای دستگیری آدمکشان آغاز شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news61824.html