چاه شماره ۳۴۰ گچساران با دبي ۲ هزار بشكه در روز راه اندازي شد
شانا , يكشنبه 28 خرداد 1385 - ساعت 13:24

عمليات حفاري اين چاه از بيستم بهمن ماه سال گذشته آغاز و در يازدهم فروردين ماه سال جاري خاتمه يافت.

 

با پايان يافتن عمليات حفاري و نصب تسهيلات سرچاهي ، بهره برداري از چاه جديد شماره ۳۴۰ گچساران با دبي دو هزار بشكه در روز آغاز شد.
در مناطق نفتخيز جنوب، رييس اداره بهره برداري شركت نفت و گاز گچساران گفت : در راه اندازي اين چاه كه با هدف افزايش ظرفيت توليد كارخانه بهره برداري شماره 4 گچساران ،حفر شده است به ايمني خطوط لوله وتجهيزات سرچاهي و نيز رعايت الزامات زيست محيطي توجه شده است.
"حجت ا... برات زاده" افزود: عمليات حفاري اين چاه از بيستم بهمن ماه سال گذشته آغاز و در يازدهم فروردين ماه سال جاري خاتمه يافت.
وي اضافه كرد: پس از نصب تسهيلات سرچاهي و مطالعات اداره مهندسي بهره برداري، بهره برداري از اين چاه از اواسط ارديبهشت ماه آغاز شد.
شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران يكي از پنج شركت بهره برداري تابع شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب مي باشد كه حوزه عمليات آن بيشتر در استان كهگيلويه و بوير احمد متمركز است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62253.html