وحشت مشهدی ها از بسته ای شبیه بمب ساعتی
ایسکانیوز , چهارشنبه 31 خرداد 1385 - ساعت 15:41

بسته مشکوک، ساعت 21 سه شنبه شب در فلکه طبرسی این شهر به چشم رهگذران خورد و لرزه بر جانشان انداخت.

 

بسته ای شبیه بمب که یک ساعت به آن چسبانده بود دیشب وحشت به جان مردم مشهد انداخت.
بسته مشکوک، ساعت 21 سه شنبه شب در فلکه طبرسی این شهر به چشم رهگذران خورد و لرزه بر جانشان انداخت. سپس با حضور پلیس 110 و افسران ویژه خنثی سازی بمب مشخص شد یک یا چند تبهکار ناشناس برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی، بسته حاوی مواد آتش زا را با چسباندن ساعت به آن، در نقطه پرتردد مشهد قرار داده بودند.
در همین رابطه سرهنگ محسن بیگی- فرمانده پلیس مشهد- امروز به ایسکانیوز گفت: هم‌اکنون تحقیقات افسران اداره آگاهی برای شناسای مجرم یا مجرمان ادامه دارد.
وی تاکید کرد: این بسته، قدرت انفجاری بالایی نداشت و خوشبختانه ماجرا ختم به خیر شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62466.html