دستبرد به بانک صادرات با کلاشینکف
ایسکانیوز , جمعه 2 تير 1385 - ساعت 22:08


سه دزد مسلح باهجوم به یک شعبه بانک صادرات در استان فارس، میلیون‌ها تومان غارت کردند وگریختند.

 

ساعت 30/12 دیروز سه مرد ناشناس که دو قبضه کلاشینکف در اختیار داشتند به بانک صادرات روستای هرم کاریان شهرستان لار از توابع فارس هجوم بردند و با تهدید کارمندان به مرگ 9 میلیون و 20 هزار تومان پول نقد به همراه یک میلیون تومان چک مسافرتی باطله غارت کردند.
تبهکاران بلافاصله سوار یکدستگاه سمند نقره‌ای شدند و به طرف مبارک آباد قیرو کارزین گریختند و دقایقی بعد ماموران پاسگاه جویم به محل دستبرد رسیدند. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: هم اکنون چهره‌نگاری رایانه‌ای و ردیابی دزدان مسلح در دستور کار پلیس اداره آگاهی استان فارس قرار دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62541.html