کامیون به اتوبوس خورد 22 نفر کشته شدند
ایسکانیوز , دوشنبه 5 تير 1385 - ساعت 18:26

این فاجعه مرگبار، ساعت 1:30 بامداد دوشنبه در کیلومتر 21 محور نهبندان- بیرجند شکل گرفت.

 

دست کم 22 مسافر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس، امروز در خراسان رضوی جان باختند و 18 نفر به شدت زخمی شدند.
این فاجعه مرگبار، ساعت 1:30 بامداد دوشنبه در کیلومتر 21 محور نهبندان- بیرجند شکل گرفت.
امدادگران آتش نشانی و پلیس به سرعت زخمیان را از لا به لای آهن پاره های اتوبوس بیرون کشیدند و با بالگرد و آمبولانس به نزدیک ترین بیمارستان ها منتقل کردند. همچنین جنازه ها به سردخانه انتقال یافت و کارشناسان در تحقیقات مقدماتی، انحراف به چپ راننده کامیون که از نهبندان به بیرجند می رفت را علت اصلی بروز فاجعه تشخیص دادند.
سالانه افزون بر 25 هزار نفر در کشور قربانی حوادث رانندگی می شوند و ایران از این حیث در دنیا رکورددار است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62770.html