پسري در درگيري با مادرش، بر اثر وارد آوردن ضربات چاقو، وي را از ناحيه شكم مجروح كرد.
مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي فارس اعلام كرد: در پي وقوع درگيري بين مادر و پسري در شهرستان اقليد كه به مجروحيت يكي از طرفين بر اثر اصابت ضربات چاقو منجر شد، ماموران پليس پس از اطلاع حادثه براي بررسي موضوع عازم موقعيت مورد نظر شدند.
ماموران پس از حضور در محل حادثه، تحقيقات پليسي را جهت رديابي علت وقوع درگيري منجر به جرح آغاز كردند.
بدين ترتيب در جريان بررسيهاي اوليه در اين باره مشخص شد: بر اثر وجود اختلاف ميان مادر و پسري به نام «جواد»، درگيري رخ داده و در اين ميان «جواد» با چاقو، مادرش را از ناحيه شكم مجروح كرده است.
با انتقال مجروح حادثه به بيمارستان، تلاش پزشكان براي نجات جان وي آغاز شد، اين در حاليست كه حال عمومي وي وخيم گزارش شده است.
از سوي ديگر تحقيقات براي دستگيري جوان ضارب كه از محل حادثه متواري شده، ادامه دارد.
|