10 شبکه شرارت در شرق ایران شناسایی شدند
هموطن سلام , چهارشنبه 7 تير 1385 - ساعت 22:50

این شبکه ها در زمینه های شرارت‌, قاچاق و آدم ربایی و فعالیت‌های تروریستی اقدام می کردند.

 

وزیر کشور از شناسایی 10 شبکه شرارت در شرق ایران خبر داد .
پورمحمدی امروز " سه شنبه " در حاشیه نخستین گردهمایی مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداریهای سراسر ایران افزود: این شبکه ها در زمینه های شرارت‌, قاچاق و آدم ربایی و فعالیت‌های تروریستی اقدام می کردند.
وی با اشاره به اینکه برخی از این شبکه ها با مراکز خارجی نیز ارتباط دارند, گفت : با فعالیتهای صورت گرفته در سال جدید ضریب امنیت در مناطق مرزی به ویژه شرق ایران افزایش یافته است اما چون مسائل امنیتی حالت شناور دارد از این رو باید مراقب باشیم این ثبات که شکننده است آسیب نبیند.
پورمحمدی تصریح کرد: همه تلاش خود را برای حفظ این ثبات به کار می گیریم و حجم ضربه هایی که به گروههای اشرار,تروریستی و شبکه های قاچاق مواد مخدر و آدم ربایی وارد شد برای ما قابل قبول است .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62892.html