گشایش رسمی تونل رسالت همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه(س)
ایسکانیوز , جمعه 9 تير 1385 - ساعت 22:43

تونل رسالت از 15 تیرماه آماده بهره‌برداری است و مراحل اجرایی کار تا این روز به پایان می‌رسد.

 

تونل رسالت به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های شهری همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گشایش می‌یابد.
مراسم گشایش تونل رسالت از ساعت 18 روز 24 تیرماه 85 با حضور دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار می‌شود.
مهندس سیدرضا میرصادقی مجری پروژه‌های تونل رسالت در این باره گفت: بنا به نظر جناب آقای دکتر قالیباف، شهردار محترم تهران، مراسم رسمی گشایش تونل رسالت در شب میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.
مجری پروژه تونل رسالت افزود: در حال حاضر ساخت بخش سازه‌ای تونل رسالت به طور کامل به پایان رسیده و مراحل تکمیلی و نصب برخی تجهیزات از جمله سیستم‌های پیشرفته تهویه هوا در حال انجام است.
وی افزود: تونل رسالت از 15 تیرماه آماده بهره‌برداری است و مراحل اجرایی کار تا این روز به پایان می‌رسد.
میرصادقی خاطرنشان کرد: راندمان کاری پروژه در ماه‌های اخیر را می‌توان از مقدار هزینه صرف شده و فعالیت سه شیفت در کارگاه‌ها مشخص کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news62932.html