پسر روانی، کودک ربایی کرد و با شلیک گلوله در خون غلتید
ایسکانیوز , دوشنبه 12 تير 1385 - ساعت 17:02

مایکل جون اگلود ـ پسر 19 ساله بیمار ـ در اقدام به خودکشی، پلیس آمریکا را مجبور به تیراندازی کرد اما جان سالم به در برد.

 

مایکل که در لاس وگاس زندگی می‌کند یک بیمار روانی است که از سال‌ها پیش تحت نظر پزشک قرار دارد.
وی دیروز به دنبال مصرف نکردن داروهایش، از خود بیخود شد و تصمیم به خودکشی گرفت. بنابراین پسر 3 ساله‌ای را در حضور پدر و مادرش در یک خیابان ربود و با داد و فریاد آنان، پلیس به تعقیب مایکل پرداخت. سپس پسر بیمار راه خود را به عمد به یک کوچه بن بست کشاند و تهدید به کشتن بچه ربوده شده با کارد کرد. مایکل با این کار تصمیم داشت افسران گشت را تحریک و مجبور به تیراندازی کند و اتفاقا به هدف خود رسید. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: یکی از ماموران با دیدن این صحنه دو گلوله به بازو و پای پسر عصیانگر شلیک کرد در نتیجه وی در خون غلتید و پسر بچه از چنگش نجات یافت. تازه‌ترین خبرها از وخیم بودن حال مایکل حکایت دارد و پزشکان نخست در تلاشند تا این بیمار را از مرگ نجات دهند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63151.html