
| مرگبارترین فاجعه ریلی اسپانیا با 42 قربانی |
| ایسکانیوز , سه شنبه 13 تير 1385 - ساعت 20:56 |
بر اثر واژگونی یک دستگاه قطار زیرزمینی در والنسیا، مرگبارترین فاجعه ریلی اسپانیا رقم خورد. |
این حادثه عصر دیروز در یک خط اصلی متروی والنسیا بر اثر آنچه سرعت زیاد قطار و ترک خوردگی چرخها نامیده میشود شکل گرفت و 88 نفر را در خون غلتاند. شمار جان باختگان تا ظهر امروز به 42 نفر رسیده و بیم این میرود با توجه به وخیم بودن وضعیت بیشتر آسیب دیدگان، آمار قربانیان افزایش دهد. گزارش ایسکانیوز میافزاید: دولت اسپانیا در پی این فاجعه ریلی که مرگبارترین در تاریخ اسپانیا به شمار میرود سه روز عزای عمومی اعلام کرد. در همین حال خوزه رودریکویز زاپانه ـ نخست وزیر اسپانیا ـ که به هند رفته بود سفر خود را نیمه تمام رها کرد و به کشورش بازگشت تا پیگیر ماجرا باشد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63234.html |