یک مرد مسافر که از تهران عازم شمال کشور بود بر اثر مصرف قرص مهلک اکس در پلور جان باخت.
عصر دیروز بدنهای نیمه جان دو همسفر که با خودروی سواری از تهران عازم آمل بودند به درمانگاه پلور انتقال یافت. پزشکان در معاینهها و آزمایشات مقدماتی متوجه مسمومیت شدید مردان جوان بر اثر مصرف قرصهای روانگردان شدند و تمامی تلاش خود را برای نجات آنان بکار گرفتند. اما با این وجود یکی از مسافران مسموم تسلیم مرگ شد و همسفرش نیز همچنان در کما بسر میبرد. همچنین بیم این میرود که وی نیز براثر شدت مسمومیت به سرگذشت شوم دوستش گرفتار شود در همین رابطه سروان محمود محمدی رییس پلیس 110 دماوند در گفتوگو با ایسکانیوز از خانوادهها خواست تا با کنترل جوانان خود از گرایش آنها به سوی بزهکاری و مصرف مواد مخدر گوناگون بویژه قرصهای روان گردان جلوگیری کنند تا سیاهپوش نشوند.
|