بسته شدن محورتهران‌,شمال ازمسیرجاجرود
هموطن سلام , جمعه 16 تير 1385 - ساعت 23:55

محور تهران شمال از مسیر جاجرود به علت ریزش پل جاجرود از بعدازظهر جمعه تا اطلا‌ع بعدی بسته شد .

 

مدیر اطلا‌ع رسانی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: محور تهران شمال از مسیر جاجرود به علت ریزش پل جاجرود از بعدازظهر جمعه تا اطلا‌ع بعدی بسته شد .
سرهنگ فرید رزم آزما افزود: خودروهای سبک و سنگین که قصد دارند از این محور رفت و امد کنند باید به جای ان از محور سمنان فیروزکوه یااز جاده چالوس استفاده کنند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63386.html