بازداشت آدمکشی که از اهر به پایتخت گریخت
ایسکانیوز , شنبه 17 تير 1385 - ساعت 22:20

یک آدمکش که از شهرستان اهر به تهران گریخت با تلاش پلیس پایتخت، ردیابی و دستگیر شد.

 

یک آدمکش که از شهرستان اهر به تهران گریخت با تلاش پلیس پایتخت، ردیابی و دستگیر شد.
علی اکبر ـ د، ساعت 15 دیروز در خیابان شهید مدنی به محاصره افسران تجسس کلانتری 106 نامجوی تهران درآمد و بازداشت شد. تصویر و حکم جلب سیار این مجرم که در اهر آدم کشته است از سوی بازپرس جنایی این شهرستان در اختیار ناجا قرار گرفت.
قرار است علی اکبر با انتقال به اهر، پای میز عدالت بنشیند و در حضور اولیای دم به تشریح جزییات جنایت بپردازد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63453.html