داغ پول‌های مشتری بانک ملی بر دل آدمکشان موتور سوار ماند
ایسکانیوز , شنبه 17 تير 1385 - ساعت 22:31

مشتری جوان یک بانک در شهریار به طرز فجیعی قربانی جنایت دو مرد موتورسوار شد.

 

مشتری جوان یک بانک در شهریار به طرز فجیعی قربانی جنایت دو مرد موتورسوار شد.
رسیدگی به این پرونده از هفته گذشته با پیدا شدن جنازه کاردآجین پسر 21 ساله‌ای به نام بابک در یک منطقه بیابانی قائم آباد شهریار به پلیس جنایی این شهرستان سپرده شد. تحقیقات کارآگاهان نشان می‌داد بابک به دنبال خروج از بانک ملی شعبه قائم آباد، تحت تعقیب دو مرد موتورسوار قرار گرفت و در نقطه‌ای خلوت با وسیله نقلیه آنان زیر گرفته شد. سپس جنایتکاران، مشتری جوان بانک را به یک خرابه کشاندند او را کاردآجین و 13 میلیون ریال چک پول را به همراه لباس‌هایش غارت کردند. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: با افشای این راز، پلیس شهریار خیلی زود موفق به ردیابی موتوسیکلت مورد نظر و دستگیری آدمکشان شد. این دو تبهکار که هیچ راهی برای پوشاندن حقیقت نداشتند و مدارک دادگاه پسند را مقابل چشمانشان می‌دیدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و به تشریح جزییات جنایت پرداختند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63456.html