23 قربانی در آزاد راههای تهران
هموطن سلام , سه شنبه 20 تير 1385 - ساعت 13:36

در نقاطی که پل عابر پیاده وجود دارد نیز, بخشی از عابران از عرض آزادراهها عبور می کنند.

 

رییس قرارگاه پلیس راه استان تهران گفت: در سال جاری‌23, عابر پیاده در آزادراه‌های استان تهران کشته شدند .
سرهنگ نجفی, رییس قرارگاه پلیس راه استان تهران گفت: تردد عابر پیاده از آزادراهها ممنوع است و اگر عابری در آزادراهها کشته شود براساس قانون‌, مقصر شناخته خواهد شد.
وی افزود: در نقاطی که پل عابر پیاده وجود دارد نیز, بخشی از عابران از عرض آزادراهها عبور می کنند.
نجفی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و نهادهای فرهنگی باید در خصوص عبور عابران از خط کشی یا استفاده از پل عابر پیاده تلا‌ش کنند تا زمینه وقوع حوادث مرگ و میر عابران کاهش یابد .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63578.html