افزایش تلفات‌جاده‌ای در3ماهه‌نخست‌امسال
هموطن سلام , چهارشنبه 21 تير 1385 - ساعت 21:10

تلفات جاده‌ای در کشور در سه ماه نخست امسال درمقایسه بامدت مشابه پارسال 4 درصد افزایش یافت .

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تلفات جاده‌ای در کشور در سه ماه نخست امسال درمقایسه بامدت مشابه پارسال 4 درصد افزایش یافت .
سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان , بی‌توجهی به فرهنگ ترافیکی و مقررات راهنمایی و رانندگی را از عوامل موثر در تصادفات جاده‌ای برشمرد و افزود: در این مدت میزان تلفات راکبان موتور سیکلت از 34 درصد به 22 درصد کاهش یافته است .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63660.html