سایه مرگ از سر محکومان کنار رفت
ایسکانیوز , يكشنبه 25 تير 1385 - ساعت 23:06

دو محکوم به مرگ که گرمای طناب دار را روی گردن خود حس می‌کردند با گذشت اولیای دم به زندگی لبخند دوباره زدند.

 

دو محکوم به مرگ که گرمای طناب دار را روی گردن خود حس می‌کردند با گذشت اولیای دم به زندگی لبخند دوباره زدند.
این دو نفر به جرم یک فقره آدمکشی در پارس آباد ـ از توابع اردبیل ـ به اشد مجازات محکوم شدند و حکم صادره به تایید دیوان عالی کشور رسید.
بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کل اردبیل، در حالی که دیروز طناب دار بر گردن آدمکشان افتاده و همه چیز برای بسته شدن پرونده زندگی آنان آماده بود اولیای دم با تلاش چشمگیر اعضای واحد صلح و سازش دادگستری پارس آباد، به گرفتن دیه رضایت دادند. بدین ترتیب سایه مرگ از سر محکومان کنار رفت و مقدمات آزادی آنان با احتساب روزهای بازداشت ـ از جنبه عمومی جرم ـ فراهم شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63829.html