
| دزد نیستم؛ می خواستم با اسلحه خودکشی کنم! |
| ایسکانیوز , دوشنبه 26 تير 1385 - ساعت 21:59 |
افسران کلانتری ، امروز در خیابان پیامبر، گشت میزدند که با مرد مشکوکی رو به رو شدند و به او ایست دادند. |
مرد مسلحی که با دیدن پلیس تهران پا به فرار گذاشت پس از دستگیری مدعی شد دزد نیست و می خواسته با شلیک گلوله، خودکشی کند! |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news63894.html |