دختري پدرش را از اعدام نجات داد
هموطن سلام , چهارشنبه 28 تير 1385 - ساعت 22:04

مردي كه به اتهام قتل همسر خود به قصاص محكوم شده بود با رضايت دختر خود از مرگ نجات يافت .

 

مردي كه به اتهام قتل همسر خود به قصاص محكوم شده بود با رضايت دختر خود از مرگ نجات يافت .
عصمت الله جابري قاضي اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران گفت :مردي كه به اتهام قتل همسر خود در شعبه 1601 دادگاه عمومي جزايي تهران‌به قصاص محكوم شده و شعبه 3 ديوان عالي كشور نيز آنرا تاييد كرده بود , با گذشت دخترش از چوبه دار نجات يافت .
اين متهم كه عبدالمحمد ج نام دارد 29 ارديبهشت سال 76 همسر خود را خفه كرده و پس از دفن در يك ساختمان نيمه كاره خود را به پاسگاه شميران‌معرفي كرده بود .
قاضي جابري گفت : متهم در جلسه دادگاه به قتل همسر خود اعتراف كرد و به قصاص با پرداخت تفاضل ديه‌محكوم شد و ولي دم مقتول كه دختري صغير بود پس‌از رسيدن به سن بلوغ پدر خود را بخشيد .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64039.html