22 کشته بر اثر سقوط اتوبوس به رودخانه
هموطن سلام , دوشنبه 2 مرداد 1385 - ساعت 12:01

در این حادثه که در جاده کوهستانی"کاتماندو" به "جالبیر" به وقوع پیوست 24 , مسافر نیز زخمی شدند که حال هشت تن از آنها به شدت وخیم گزارش شده است.

 

بر اثر سقوط اتوبوسی به رودخانه درشمال شرقی نپال 22 نفر کشته شدند .
در این حادثه که در جاده کوهستانی"کاتماندو" به "جالبیر" به وقوع پیوست 24 , مسافر نیز زخمی شدند که حال هشت تن از آنها به شدت وخیم گزارش شده است.
یک مقام پلیس گفت: نیروهای امداد ارتش و پلیس پس از نجات زخمی ها آنها را به بیمارستان منتقل کردند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64299.html