مردی که از خانهاش گریخته و با گرداننده یک خانه فساد در تهران، رابطه شیطانی برقرار کرده بود بر اثر بیماری مزمن جان سپرد.
زنی به نام فرشته 14 بهمن 1383 به کلانتری 106 نامجو رفت و اعلام کرد شوهرش آرمین 34 ساله از یک روز پیش خانه را ترک کرده و برنگشته است. با اظهارات این زن پرونده به دایره 11 آگاهی مرکز سپرده و تلاش پلیس برای گشودن گره کور معما آغاز شد.
تحقیقات نشان میداد آرمین از سال 1380 به جرم کلاهبرداری زندانی بود اما با سپردن وثیقه از سوی دایی ثروتمندش آزاد شده و وقتی با حکم نهایی به دو سال زندان و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد در وضعیت بحرانی قرار گرفت و گریخت. زمانی که دایی ثروتمند، جریمه خواهرزادهاش را پرداخت از سوی دیگر مشخص شد آرمین با خط تلفن همراه زنی به نام رویا به گفتوگو با دوستانش میپرداخت، بنابراین رویا تحت بازجویی کارآگاهان قرار گرفت. وی مدعی شد از 11 مهر 84 که خط تلفن همسرش را به آرمین فروخت دیگر او را ندیده است.پلیس که با نقل مکان رویا به او بیشتر مشکوک شده بود خانه جدیدش را پیدا و فاش کرد، آرمین طی خرداد 1385 به آنجا رفت و آمد داشته است. در این بین از بخش کفن و دفن بهشت زهرا (س) تهران خبر رسید آرمین که بیماری تنفسی مزمن داشت 18 خرداد امسال مرده است.تجسسهای تکمیلی حاکی از این است که رویا گرداننده یک خانه فساد بود و این زن، دیروز به همراه سه نفر از مشتریانش دستگیر و از او مقدار زیادی حشیش، مشروب الکلی، کراک، سند و شناسنامه جعلی کشف شد. براساس گزارش ایسکانیوز، رویا پس از دستگیری اعلام کرد: آرمین از زمانی که گریخت با من ارتباط داشت و سرانجام بر اثر بیماری تنفسی جان سپرد من هم جنازه او را به بهشت زهرا (س) بردم تا اینکه....
|