4 دستگاه سمند و پژو در دزفول آتش گرفت
ایسکانیوز , جمعه 6 مرداد 1385 - ساعت 17:07

این خودروها طی 15 روز گذشته حین سوختگیری در جایگاه توقفگاه خانه یا خیابان‌ها بر اثر نقص فنی‌ آتش گرفتند.

 

مدیر ایستگاه آتش نشانی دزفول از آتش گرفتن 4 دستگاه خودرو پژو و سمند در این شهرستان خبر داد.
پرویز زرشناس افزود: این خودروها طی 15 روز گذشته حین سوختگیری در جایگاه توقفگاه خانه یا خیابان‌ها بر اثر نقص فنی‌ آتش گرفتند و شعله‌های سرکش با تلاش امدادگران آتش نشانی خاموش شدند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64559.html