زندان به خاطر مرگ طوطی
ایسکانیوز , جمعه 6 مرداد 1385 - ساعت 17:15

دادگاه عالی تگزاس زن 25 ساله را به جرم کوتاهی در نگه داری از طوطی سفیدش و در نتیجه مرگ پرنده به یک سال زندان محکوم کرد.

 

دادگاه عالی تگزاس زن 25 ساله را به جرم کوتاهی در نگه داری از طوطی سفیدش و در نتیجه مرگ پرنده به یک سال زندان محکوم کرد.
این زن که دونیا مانیکوبروکز نام دارد در فردریکبرگز زندگی می کرد و چندی پیش تصمیم گرفت همراه طوطی سفیدش به سینما برود، کارکنان سینما اما اجازه ورود پرنده را ندادند و دونیا مجبور شد طوطی زیبا را که بسیار دوستش داشت در خودروی کادیلاک خود بگذارد. این زن تمامی پنجره ها را بست.
فضایی به اندازه یک اینچ باز گذاشت و با پایان فیلم متوجه شد پرنده نگون بخت در دمای 97 درجه ای اتاق کادیلاک خفه شده است.
گزارش ایسکانیوز می افزاید: با افشای این ماجرا، پلیس فردریک برگز دونیا را دستگیر و به دادگاه معرفی کرد.
این زن دیروز در دادگاه عالی تگزاس به جرم بدرفتاری با طوطی به یک سال زندان محکوم شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64562.html