شتر آدمکش!
ایسکانیوز , جمعه 6 مرداد 1385 - ساعت 17:22

یک شتر سر راه راننده اداره دامپزشکی جاسک، سبز شد و او را کشت.

 

یک شتر سر راه راننده اداره دامپزشکی جاسک، سبز شد و او را کشت.
راننده نگون بخت به نام محسن برادر، ساعت 21 دیشب در حالی که پشت فرمان خودروی میتسوبیشی اداره دامپزشکی جاسک نشسته بود در یک محور این شهرستان به شتر سرگردان خورد. در نتیجه خودرو واژگون شد و راننده به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و محسن بر اثر شدت خونریزی جان سپرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64565.html