
| مقصران حادثه ریزش دیوار در شمیران ! |
| هموطن سلام , شنبه 7 مرداد 1385 - ساعت 23:38 |
حادثه ریزش دیوار روزجمعه در خیابان بوعلی,خیابان دزاشیب منطقه یک شهرداری تهران روی داد. |
درپی ریزش دیوار ساختمان درحال احداث که مرگ 6 کارگر جوان را درپی داشت, شهردار منطقه یک تهران, مسئولیت این حادثه را متوجه وزارتخانههای کار و مسکن وسازمانهای مدیریت وبرنامهریزی و نظام مهندسی دانست .
دکتر بمانیان شهردار منطقه یک تهران که در محل حادثه حضور یافته بود گفت : مجوز صدور پروانه ساخت این ساختمان 6 تیر امسال, صادر شد , در حالیکه شهرداری منطقه در زمان خاکبرداری به علت رعایت نکردن موارد ایمنی ازجملهاجرانکردن سازه نگهبان درمحل ساخت 14, روز بعد, یعنی 20تیر دستور توقف ادامه کار را داد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64641.html |