مجتمع ارکیده، قربانگاه شد
ایسکانیوز , يكشنبه 8 مرداد 1385 - ساعت 21:43

کارگر نگون‌بخت که در مجتمع ارکیده تهران، سوار بالابر بود بر اثر برق گرفتگی جان سپرد.

 

کارگر نگون‌بخت که در مجتمع ارکیده تهران، سوار بالابر بود بر اثر برق گرفتگی جان سپرد.
‌جنازه علی قربانی که فقط 30 سال داشت عصر دیروز به دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران از خیابان فداییان اسلام به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی به کلانتری 167 قایم سپرده شد. شواهد نشان می‌دهد کارگر جوان براثر بی‌احتیاطی خود در طبقه سوم ارکیده دچار برق گرفتگی شد، به زمین افتاد و دردم جان سپرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64713.html