
| مل گیبسون داوطلبانه به مرکز ترک اعتیاد رفت |
| هموطن سلام , سه شنبه 10 مرداد 1385 - ساعت 10:38 |
گیبسون که به علت مستی در حین رانندگی دستگیر شده بود نمی خواهد دوباره تحت تاثیر الکل قرار بگیرد و قانون را زیر پا بگذارد. |
هموطن آنلاین – مل گیبسون داوطلبانه خود را به مرکز ترک اعتیاد الکل معرفی کرد تا از شر اعتیادش خلاص شود. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64804.html |