فاجعه دیگری در راه بود
ایسکانیوز , سه شنبه 10 مرداد 1385 - ساعت 22:09

تانکر حامل 16 هزار لیتر گاز مایع که به دلیل نقص فنی در قسمت پمپ تخلیه نشت کرده بود می‌رفت فاجعه ساز شود.

 

تانکر حامل 16 هزار لیتر گاز مایع که به دلیل نقص فنی در قسمت پمپ تخلیه نشت کرده بود می‌رفت فاجعه ساز شود اما با تلاش آتش نشانان خطر برطرف شد.
22:03 دقیقه شب گذشته از طریق تلفن 125 به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد یک تانکر حمل گاز مایع با ظرفیت 16 هزار لیتر در بزرگراه رسالت (شرق)، بعداز بلوار شاهد و در تقاطع محمدی از ناحیه پمپ تخلیه آسیب دیده و گاز موجود در آن نشت کرده است.
با توجه به خطر فوق‌العاده این حادثه احتمال انفجار مخزن تانکر، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 19 به محل حادثه اعزام شدند و با جلوگیری از نشت گاز، خطر برطرف شد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news64870.html