150 مشهدی، قربانی حوادث رانندگی در یک ماه
ایسکانیوز , جمعه 13 مرداد 1385 - ساعت 22:31

متاسفانه در خرداد امسال دست کم 150 نفر در این شهر بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد اعلام کرد: متاسفانه در خرداد امسال دست کم 150 نفر در این شهر بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.
محمود ذوقی افزود: با وجود برخورد شدید پلیس راهنمایی و رانندگی با موتورسواران قانون شکن، هنوز هم بالاترین آمار پرونده‌های دادسراهای مشهد در رابطه با قتل غیرعمدی آنان است.
وی با بیان اینکه طی سالیان اخیر با اجرای طرح‌هاو تمهیدات راهنمایی و رانندگی، آمار تلفات جاده‌ای مشهد کاهش یافته، تاکید کرد: جرایم راهنمایی و رانندگی در عین غیرعمدی بودن ضررهای فراوانی به دولت و خانواده‌ها می‌زند و باید توجه جدی‌تری به آنها کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65035.html