آبهای مازندران بازهم قربانی گرفت
هموطن سلام , شنبه 21 مرداد 1385 - ساعت 21:30

9 نفر ازسرنشینان‌این قایق نجات یافتند اما سه دختر که هر سه با هم فامیل بودند غرق شدند.

 

سه دختر در یک آب بندان در ساری غرق شدند .
رئیس ستاد حوادث وسوانح غیرمترقبه استان مازندران گفت:عصرجمعه 12 نفر در آب بندان مهدشت منطقه پنبه چوله ساری برای تفریح سوار بر قایق بودند که با واژگونی آن تمام سرنشینانش به داخل آب افتادند.
بهزاد پورمحمد افزود:9 نفر ازسرنشینان‌این قایق نجات یافتند اما سه دختر که هر سه با هم فامیل بودند غرق شدند.
از آغاز امسال‌84 , نفر درآبهای مازندران جان باخته‌اند که از این عده‌63 , نفر در دریا و بقیه در آب بندانها, رودخانه‌ها و استخرهای استان غرق شده‌اند .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65482.html