نو عروس ناراضي كه 3 روز پس از ازدواج از خانه همسرش فرار كردهبود، دستگير شد.
هفته گذشته مرد جواني با مراجعه به دادسراي جنايي تهران از ناپديد شدن همسرش خبر داد.
اين مرد در شكايت خود گفت: سه روز پيش با دختر 17 ساله اي به نام سودابه ازدواج كردم. امروز صبح وقتي به خانه آمدم متوجه غيبت او شدم. با طولاني شدن غيبت همسرم با خانواده او تماس گرفتم ولي آنها هم از موضوع اظهار بي اطلاعي كردند.
داماد جوان ادامه داد: همسرم با دو پسر به نامهاي مجيد و مهدي ارتباط داشت كه احتمال مي دهم آنها از همسرم اطلاع داشته باشند.
با طرح اين شكايت ماموران به خانه دو پسر جوان در دروازه غار رفتند و سودابه را در آنجا پيدا كردند.
سودابه در بازجويي ها گفت: من به همسرم علاقه ندارم و به زور به عقد او درآمدم. سه روز پس از عقد تصميم گرفتم از خانه فرار كنم و به خانه دوستانم بروم.
بازپرس پرونده سه متهم را پس از بازجويي روانه زندان كرد.
|