زن 85 ساله سوییسی که چهار ساعت تمام در بانک گرفتار شده بود سرانجام با فعال کردن دزدگیر، خود را نجات داد.
این زن 85 ساله که پلیس زوریخ نامش را مارگریت عنوان کرده دیروز به بانک کانتونال رفت و از رییس مربوطه اجازه گرفت به یکی از اتاقها برود و مدارکش را بررسی کند. عقربهها 16:30 را نشان میداد و درست زمان تعطیلی بانک بود که کارمندان فراموش کردند مشتری سالخورده در اتاق است. بنابراین تمامی درها را محکم بستند و به خانههایشان رفتند. مارگریت نیز همچنان سرگرم بررسی مدارکش بود و تا ساعتی بعد متوجه نشد گیر افتاده است. گزارش ایسکانیوز میافزاید: این شهروند ثروتمند سوییسی وقتی به خود آمد، تمامی درها را قفل دید و چون به تلفن دسترسی نداشت مجبور شد 4 ساعت تمام همانجا بماند. مارگریت وقتی حسابی خسته و کلافه شد فکری به سرش زد و تصمیم گرفت دزدگیر و دوربین بانک کانتونال را فعال کند. بدین ترتیب آژیر خطر به صدا درآمد و مشتری ثروتمند با حضور پلیس امنیت زوریخ، رها شد. همچنین رییس بانک یک دسته گل به همراه نامه عذرخواهی به مارگریت داد.
|