شهناز و زهرا در جنت آباد تهران قربانی جنایت شدند
ایسکانیوز , يكشنبه 22 مرداد 1385 - ساعت 16:40

کشته شدن بی‌رحمانه مادر و دختر در خانه‌شان، افسران کلانتری را برای افشای راز این دو جنایت به تکاپو انداخت.

 

کشته شدن بی‌رحمانه مادر و دختر در خانه‌شان، افسران کلانتری جنت آباد و پلیس جنایی اداره آگاهی مرکز را برای افشای راز این دو جنایت به تکاپو انداخت.
زنگ تلفن کلانتری 138 جنت آباد 22:50 دیشب به صدا درآمد و از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر رسید .
مادر 42 ساله به نام شهناز و دختر 22 ساله‌اش زهرا در خانه خود ـ خیابان شاهین ـ کشته شده‌اند.
حسینی ـ بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 27 پایتخت ـ و افسران تجسس دقایقی بعد خود را به قربانگاه رساندند و با دیدن جنازه‌های خونین که آثار ضربه‌های کارد روی آنها نمایان بود به تحقیقات محلی پرداختند. در این بین شوهر زهرا اعلام کرد: همسر و دخترش در غیاب او از پا درآمدند و النگوهایشان با استفاده از سیم چین دزده شد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: با پایان رسیدگی مقدماتی، جنازه‌های کارد آجین شده به پزشکی قانونی انتقال یافت و تجسس برای گشودن قفل پرونده، کشف راز جنایت و شناسایی جانی یا جانیان به پلیس دایره 10 اداره آگاهی مرکز سپرده شد. این درحالی است که احتمال می‌رود زهرا و شهناز، قربانی دستبرد یا جنایت کینه توز شده باشند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65580.html