صعود مشترک بانوان کوهنورد آسیا به قله دماوند برگزار می شود
هموطن سلام , پنجشنبه 26 مرداد 1385 - ساعت 13:42

فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد این فدراسیون با مشارکت فدراسیون ورزش بانوان کشورهای اسلامی صعود مشترک بانوان آسیا را به قله دماوند برگزار می کند.

 

برای نخستین بار بانوان کوهنورد آسیایی در قالب تیمی مشترک به قله دماوند صعود خواهند کرد .
فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد این فدراسیون با مشارکت فدراسیون ورزش بانوان کشورهای اسلامی صعود مشترک بانوان آسیا را به قله دماوند برگزار می کند.
برپایه این گزارش این صعود با حضور 18 کوهنورد زن ازکشورهای آذربایجان و ترکمنستان به همراه کوهنوردانی از ایران انجام خواهد شد .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65802.html