زایر حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به تله زن غارتگر افتاد
ایسکانیوز , جمعه 27 مرداد 1385 - ساعت 23:43

زایر سالخورده حرم عبدالعظیم (ع) به تله یک زن چرب زبان افتاد و با نوشیدن ساندیس آغشته به مواد بیهوشی به روز سیاه نشست.

 

زایر سالخورده حرم عبدالعظیم (ع) به تله یک زن چرب زبان افتاد و با نوشیدن ساندیس آغشته به مواد بیهوشی به روز سیاه نشست.
رباب ـ ز 65 ساله، عصر دیروز برای زیارت به حرم عبدالعظیم (ع) رفته بود که یک زن خوش ظاهر کنارش نشست و سر گفت‌وگو را گشود. این دو که گرم درددل با هم بودند دقایقی بعد از حرم خارج و سوار یک دستگاه تاکسی شدند. سپس زن ناشناس ساندیس خنک را از کیفش درآورد و با گفتن این جمله که نمک ندارد، آن را به ربابه تعارف کرد. بقیه ماجرا را هم که حتما حس زده‌اید، رباب چند ساعت بعد وقتی به هوش آمد خود را در نقطه خلوتی از شهرری دید و تازه فهمید چه بلایی سرش آمده است. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: تمامی طلا و جواهر همراه زن سالخورده به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال فقط با یک ساندیس خنک در گرمای طاقت فرسای تهران با وجود هشدارهای مکرر رسانه‌ها و پلیس مبنی بر خودداری از قبول مواد غذایی و نوشیدنی تعارفی ناشناسان غارت شد و رباب با تلاش افسران گشت کلانتری 131 شهرری به بیمارستان فیروز آبادی انتقال یافت. هم اکنون چهره نگاری رایانه‌ای دزد دست و دلباز! در دستور کار پلیس آگاهی مرکز قرار دارد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65838.html