جنازه مادر در بیمارستان فاسد شد، پسرش میلیونر
ایسکانیوز , جمعه 27 مرداد 1385 - ساعت 23:52

ویلیام گیلسون بخاطر فاسد شدن جنازه مادرش در بیمارستان وس تس چس تر، یک میلیون دلار غرامت گرفت.

 

ویلیام گیلسون- مرد چهل ساله آمریکایی- بخاطر فاسد شدن جنازه مادرش در بیمارستان وس تس چس تر، یک میلیون دلار غرامت گرفت.
ویلیام که در برونکس زندگی می کند بعد از مرگ مادر 67 ساله بیمارش به نام ورونیکا در بیمارستان وس تس چس تر، جنازه او را سه روز بعد تحویل گرفت.
پیکر این زن اما طوری فاسد شده بود که کشیش کلیسا نتوانست مقدمات دفن را با عطر و روغن فراهم کند. بدین ترتیب ویلیام از رییس بیمارستان شکایت کرد و معلوم شد جنازه مادرش به خاطر پر بودن ظرفیت سرد خانه 38 ساعت در یک اتاق مانده بود و همین مساله باعث فاسد شدن آن شده است. گزارش ایسکانیوز می افزاید: با شکایت مرد داغدار دادگاه برونکس، دیروز مدیر بیمارستان وس تس چس تر را به پرداخت یک میلیون ریال غرامت به ویلیام محکوم کرد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65841.html