محمود و عابدین را کشتم تا دلم خنک شود!
ایسکانیوز , يكشنبه 29 مرداد 1385 - ساعت 15:26

کارتن خواب روانی که دو کارگر را در شهرری با کوبیدن سنگ به سرشان قربانی کرد امروز به پزشکی قانونی معرفی می‌شود.

 

کارتن خواب روانی که دو کارگر را در شهرری با کوبیدن سنگ به سرشان قربانی کرد امروز به پزشکی قانونی معرفی می‌شود.
رسیدگی به پرونده از چند روز پیش با پیدا شدن جنازه‌های دو کارگر 55 و 25 ساله به نام‌های محمود ـ ع، عابدین ـ ک در بوستان مجاور حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در دستور کار افسران کلانتری شهرری و پلیس جنایی اداره آگاهی مرکز قرار گرفت. کنار جنازه‌ها، سنگ خونینی به چشم می‌خورد که نشان می‌داد یک نفر با آن دست به جنایت زده است. همچنین در جریان تحقیقات محلی بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 27 پایتخت مشخص شد مردی با ظاهر آشفته و موی بلند، یک شب پیش از آدمکشی با محمود و عابدین درگیر و شیشه‌های دستشویی بوستان مورد نظر را شکسته بود. با افشای این مساله، متهم 30 ساله به نام غلامرضا ـ ف، چهره نگاری رایانه‌ای و ردیابی برای دستگیری‌اش آغاز شد. وی که کارتن خواب روانی است و یک سال پیش از آبادان به تهران آمده، سرانجام دیشب در همان بوستان حرم دستگیر شد.
غلامرضا، امروز در اداره آگاهی مرکز به جنایت‌ها اعتراف کرد: ساعت چهار صبح بود که با سنگ به سراغ محمود و عابدین رفتم. آنها مرا اذیت می‌کردند و در حالی که خواب بودند با سنگ بر سرشان کوبیدم تا بمیرند و دلم خنک شود! این مجرم، امروز با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد تا وضعیت روحی ـ روانی‌اش به دقت بررسی شود. در همین حال معاون مبارزه با جرایم اداره آگاهی پایتخت به ایسکانیوز گفت: باید برای نگهداری روان پریشان در یک مرکز مشخص شهر، چاره‌ای اساسی اندیشیده شود تا شاهد چنین فجایع جبران ناپذیری نباشیم. سرهنگ خویینی افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع پس از آن به فکر چاره‌ می‌افتیم که اتفاق ناگواری شکل می‌گیرد و جمع آوری کامل روان پریشان خطرناک در جامعه و نگهداری آنان در مراکز درمانی نیز از این قائده مستثنی نیست.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news65996.html