نیش پشه جان 26 چینی را گرفت
هموطن سلام , سه شنبه 31 مرداد 1385 - ساعت 17:24

نیش این پشه 180 نفر را از ابتدای امسال راهی بیمارستان کرده و حال برخی از بیماران وخیم است .

 

براثر بیماری ورم مغزی به علت نیش پشه در یک استان شمالی چین , تاکنون 26 نفر جان خود را از دست داده اند .
این بیماری تاکنون موجب مرگ 26 نفر در استان " شانسی " شده است.
وزارت بهداشت چین به ادارات زیرمجموعه دستور داده است تدابیر احتیاطی را به اجرا بگذارند.
نیش این پشه 180 نفر را از ابتدای امسال راهی بیمارستان کرده و حال برخی از بیماران وخیم است .
اداره بهداشت استان " شانسی" اعلا‌م کرد که نیش این پشه موجب اختلا‌لا‌ت عصبی نیز در بیماران می شود.
براساس آمار سازمان بهداشت جهانی , هر سال 50 هزار مورد بیماری ورم مغزی در آسیا گزارش می شود که نتیجه آن مرگ 15 هزار نفر است .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66094.html