قربانیان سانحه قطار اسپانیا
هموطن سلام , سه شنبه 31 مرداد 1385 - ساعت 17:31

در دومین حادثه خونین قطار در دو ماه اخیر در اسپانیا شش نفر کشته و 37 نفر زخمی شدند.

 

در دومین حادثه خونین قطار در دو ماه اخیر در اسپانیا شش نفر کشته و 37 نفر زخمی شدند .
انحراف قطاری از ریل و برخورد آن با ستونهای یک پل در شمال اسپانیا شش کشته و 37 زخمی برجای گذاشت.
علت این حادثه هنوز در حال بررسی است اما " ماگدالنا آلوارز " وزیر امور زیربنایی گفته است , تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که سرعت بیش از حد مجاز قطار عامل سانحه بوده است.
این سانحه براثر خارج شدن یکی از شش واگن قطار مسیر آکرونیا - بیلبائو از ریل و اصابت آن با ایستگاه و ستونهای یک پل در 30 کیلومتری شهر پالنسیا در ایالت کاستیا و لئون در شمال اسپانیا روی داد.
شمار مسافران این قطار 426 نفر اعلا‌م و گزارش شده است که از 37 فرد زخمی حال دو تن به شدت وخیم است.
این دومین حادثه خونین قطار در دو ماه اخیر در اسپانیاست.
حادثه قبلی دوازدهم تیرماه در متروی والنسیا روی داد که در نتیجه آن 43 تن جان باختند.
علت سانحه قبلی نیز از سوی کارشناسان , سرعت غیرمجاز قطار اعلا‌م شد .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66097.html