پاساژ علوي طعمه حريق شد
فارس , جمعه 3 شهريور 1385 - ساعت 20:05

ماموران سازمان آتش نشاني شهرداري تهران به محل حادثه اعزام و بعد از گذشت بيش از 2 ساعت عمليات حريق را اطفاء كردند.

 

پاساژ علوي واقع در خيابان جمهوري صبح امروز طعمه حريق شد.
ماموران ايستگاه 46، 40، 52 سازمان آتش نشاني شهرداري تهران به محل حادثه اعزام و بعد از گذشت بيش از 2 ساعت عمليات حريق را اطفاء كردند. اين حريق بيش از يك ميليارد ريال خسارت بر جاي گذاشت.
پاساژ علوي جنب اطلاعات اوژانس تهران است و ماموران سازمان آتش نشاني شهرداري تهران با حضور به موقع از بروز حريق به مكان‌هاي ديگر جلوگيري كردند.
دراين حادثه هيچ فردي صدمه نديده است و علت حريق نيز توسط كارشناسان در حال بررسي است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66216.html