دستگيري قاتل 7 ساعت پس ازجنايت
فارس , جمعه 3 شهريور 1385 - ساعت 20:17

باشناسايي هويت ضارب كارآگاهان جنايي تهران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري او آغاز كردند .

 

مردي كه در يك درگيري خونين مرتكب قتل يك جوان و مجروح كردن دو نفر ديگر شده بود 7 ساعت پس از جنايت دستگير شد.
متهم به قتل 26 ساله كه محسن نام دارد، ساعت 1و 30 دقيقه بامداد ديروز باچاقو به سوي مرد جواني به نام محمدرضا و دو تن از دوستانش كه در مجتمع ياسين درخزانه ايستاده بودند حمله ور شد.
محسن پس از مجروح كردن سه مردجوان ازمحل فرار كرد.
ماموران كلانتري 160 خزانه كه در محل درگيري حاضر شده بودند، دربررسي‌هاي اوليه خود پي بردند سه مجروح حادثه به نام‌هاي محمدرضا، علي و غلامعلي به بيمارستان آيت‌اله كاشاني منتقل شده اند كه محمد رضا به خاطر اصابت ضربه چاقو به ناحيه شكمش و شدت خونريزي جان سپرده است .
باشناسايي هويت ضارب كارآگاهان جنايي تهران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري او آغاز كردند . سرانجام 7 ساعت پس از قتل محسن در 18 متري تختي كوچه 57 شناسايي و دستگير شد.
متهم به قتل علت درگيري‌ را اختلافات قبلي اعلام كرد .
هم اكنون تحقيقات پليس در اين خصوص ادامه دارد .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66219.html