پرونده زندگی زن تهرانی با خون بسته شد
ایسکانیوز , يكشنبه 5 شهريور 1385 - ساعت 23:36

زن جوانی که به طرز مرموز از بالای یک مجتمع مسکونی در غرب تهران به پایین افتاد بر اثر شدت خونریزی مغزی جان سپرد.

 

زن جوانی که به طرز مرموز از بالای یک مجتمع مسکونی در غرب تهران به پایین افتاد بر اثر شدت خونریزی مغزی جان سپرد.
زنگ تلفن کلانتری 134 شهرک قدس، دیروز به صدا درآمد و خبر رسید زن 25 ساله‌ای به نام فاطمه بر اثر افتادن از فراز یک مجتمع مسکونی، جان باخته است. سپس پلیس به قربانگاه رفت و بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 27 پایتخت، دستور انتقال جنازه به پزشکی قانونی را صادر کرد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: هم اکنون افسران دایره 10 آگاهی مرکز، رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و خودکشی فاطمه یکی از فرضیه‌های تحت بررسی است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66378.html