راز جنایت دکتر داروساز در هاله ایی از ابهام
فارس , دوشنبه 6 شهريور 1385 - ساعت 23:25

ماموران پليس 18 مرداد ماه سال 84 در پي شكايت همسر اين دكتر 42 ساله در جريان ناپديد شدن مرموز او قرار گرفتند.

 

با گذشت بيش از يك سال از قتل دكتر دارو ساز در جنت آباد، هنوز پليس موفق به شناسايي عامل قتل او نشده است.
ماموران پليس صبح روز 18 مرداد ماه سال 84 در پي شكايت همسر اين دكتر 42 ساله در جريان ناپديد شدن مرموز او قرار گرفتند.
شاكي در شكايتش گفت: "همسرم به نام مصيب ساعت 22 دوشنبه از محل كارش به مقصد خانه خارج شد ولي ديگر خبري از او نشد. تلاش‌هاي من و برادر همسرم نيز براي پيدا كردن او از شامگاه ديروز بي‌نتيجه مانده است. پس از ‌شكايت اين زن تحقيقات براي شناسايي سرنوشت مصيب آغاز شد تا اينكه ظهر يك افسر بازنشسته در تماس با ماموران از كشف جسدي در جنت‌آباد خبر داد و پس از اطلاع، ماموران همراه بازپرس كشيك قتل در محل كشف جسد حاضر شدند.
فردي كه جسد را كشف كرده بود در تحقيقات به ماموران گفت: در حال عبور از اين محل بودم كه با اين جسد در حالي كه دستهايش بسته بود، در فضاي سبز حاشيه خيابان رو به رو شدم و بلافاصله ماموران را در جريان حادثه قرار دادم. ماموران سپس به بازرسي جيب جسد پرداخته و متوجه شدند جسد متعلق به دكتر داروسازي است كه شامگاه دوشنبه پس از خارج شدن از محل كارش ناپديد شده بود. فرد يا افرادي پس از كشتن دكتر داروساز دستهاي او را با شارژر موبايل از پشت بسته و جسد را در آن محل رها كرده بودند.
كارآگاهان همچنين در بازرسي محل موفق به كشف خودروي پژو پرشياي مصيب در نزديكي محل پيدا شدن، جسد شدند.
پس از بررسي‌هاي مقدماتي جسد براي تشخيص علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.
با گذشت بيش از يك سال از قتل دكتر دارو ساز هنوز معماي قتل اين مرد 42 ساله ناگشوده باقي مانده است.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66452.html