
| غارتگری نامه رسانان قلابی در خانه زن میانسال |
| ایسکانیوز , سه شنبه 7 شهريور 1385 - ساعت 22:18 |
در خانهام استراحت میکردم که زنگ به صدا درآمد وقتی در را باز کردم دو مرد جوان خود را مامور پست جا زدند و بسته بزرگی به دستم دادند. |
دو مرد در پوشش مامور اداره نامه رسانی و با تهدید اسلحه سرد، طلا و جواهر و پولهای نقد زن تهرانی را از خانهاش غارت کردند. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66527.html |