انتقال مصدومان سقوط هواپیما به بیمارستان
هموطن سلام , جمعه 10 شهريور 1385 - ساعت 19:44

47 مصدوم هواپيماي حادثه ديده‌شركت ايران اير در فرودگاه مشهد به بيمارستانهاي اين‌شهر منتقل شدند .

 

رئيس‌مركز فوريتهاي پزشكي خراسان‌رضوي گفت: 47 مصدوم هواپيماي حادثه ديده‌شركت ايران اير در فرودگاه مشهد به بيمارستانهاي اين‌شهر منتقل شدند .
دكتر صمدي افزود: 21 نفر از مصدومان اين حادثه زن‌، 4نفر كودك و بقيه مرد هستند.
وي گفت:مصدومان اين حادثه دربيمارستانهاي امدادي‌, امام رضا (ع), قائم‌, شهيد هاشمي نژاد و ثامن‌الائمه مشهد بستري شده‌اند.
يك فروند هواپيماي مسافربري شركت ايران اير از نوع توپولف مقارن ساعت13/30 دقيقه امروز هنگام فرود در فرودگاه مشهد دچار حادثه شد كه براثر ان حدود 80 تن از سرنشينان ان جان باختند.
اين هواپيما 147 سرنشين داشت .




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66671.html