راننده تهرانی با شلیک گلوله در خون غلتید
ایسکانیوز , يكشنبه 12 شهريور 1385 - ساعت 15:35

سه پسر مسافرنما که راننده تهرانی را با شلیک گلوله در خون غوطه ور کردند دستگیر شدند.

 

سه پسر مسافرنما که راننده تهرانی را با شلیک گلوله در خون غوطه ور کردند کمتر از 24 ساعت پس از جرم به محاصره پلیس درآمدند و دستگیر شدند. یک مسافربر جوان به نام محمود، روز جمعه سوار بر پیکان خود در میدان ونک چرخ می‌زد که سه پسر مسافرنما پیشنهاد دادند آنان را با 70 هزار ریال کرایه به طور دربست به مقصد برساند.
بدین ترتیب خودرو به خیابان سئول کشیده شده و جانیان مسافرنما با تهدید اسلحه گرم از محمود خواستند خودرویش را تحویل دهد راننده اما برای از دست ندادن تنها وسیله درآمدش به مقابله برخاست؛ در نتیجه با شلیک یک گلوله در خون غلتید و مجرمان ناکام پا به فرار گذاشتند در همین بین افسران گشت اداره آگاهی مرکز سر رسیدند و بدن نیمه جان محمود را به نزدیک‌ترین بیمارستان بردند. راننده زخمی با تلاش بی وقفه پزشکان از مرگ نجات یافت، گلوله از بدنش خارج شد و چهره نگاری رایانه‌ای در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: کمتر از 24 ساعت از این ماجرا گذشته بود که تبهکاران مسافرنما در اطراف میدان ونک، حین پرسه زنی برای شکار طعمه‌ای جدید به محاصره کارآگاهان درآمدند و دستگیر شدند. میثم، ‌حمید و بهنام ـ هر سه 18 ساله ـ امروز در دادسرای جنایی تهران لب به اعتراف گشودند و به قاضی جعفری گفتند: از یک شهرستان غرب کشور برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم اما چون شغل درست و حسابی گیرمان نیامد به فکر دزدی افتادیم. در جریان اجرای نقشه پیکان دزدی، چون راننده مقاومت کرد دستپاچه شدیم،‌ ناخواسته یک تیر شلیک کردیم، اما هرگز قصد کشتن او را نداشتیم. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: بهنام ـ مجرم ردیف نخست ـ و همدستانش در پایان بازجویی از سوی معاون دادسرای ناحیه 27 تهران بازداشت موقت شدند و هم اکنون افسران تجسس اداره آگاهی مرکز می‌کوشند سایر جرایم احتمالی آنان را فاش و فروشنده اسلحه قاچاق را بازداشت کنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news66811.html