دو جانی 20 و 23 ساله بامداد امروز در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شدند.
ستار 20 ساله عصر 24 بهمن 1382 وقتی برای استفاده از تلفن همگانی، سر خیابانشان در اسلامشهر رفت به محمد 23 ساله که سرگرم مکالمه بود، تذکر داد زودتر حرفهایش را تمام کند اما با بیاعتناییاش رو به رو شد. ستار، همان موقع کارد به دست گرفت به محمد حمله کرد و او را کشت. مجرم جوان چندی پیش در شعبه 71 دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه نشست و از سوی قاضی عزیزمحمدی به مرگ محکوم شد. حکم نیز به تایید شعبه 27 دیوان عالی کشور رسید و پرونده زندگی ستار بامداد امروز در محوطه زندان اوین برای همیشه بسته شد. گزارش ایسکانیوز میافزاید: مهدی 23 ساله هم که امروز به دار آویخته شد روز21 خرداد 83 طی درگیری خیابانی با داوود و برادرش در حال عبور با موتور سیکلت خون به پا کرد. مرد تبهکار بیرحمانه با کارد به جان داوود افتاد و او را قربانی کرد. مهدی در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه نشست و قاضی کوه کمرهای با توجه به مدارک موجود در پرونده او را به مرگ محکوم کرد. حکم صادره با تایید شعبه 27 دیوان عالی کشور رسید و امروز اجرا شد.
|