محاکمه بهزاد به اتهام کشتن زهرا
ایسکانیوز , دوشنبه 20 شهريور 1385 - ساعت 18:56

مردی که متهم است به دنبال اختلاف مالی، زن جوانی را کشت و جنازه اش را به یک باغ در مشیریه انداخت امروز در دادگاه علنی منکر جنایت شد.

 

مردی که متهم است به دنبال اختلاف مالی، زن جوانی را کشت و جنازه اش را به یک باغ در مشیریه انداخت امروز در دادگاه علنی منکر جنایت شد.
بامداد سوم بهمن 1383 پلیس تهران جنازه کاردآجین زنی را در یک باغ در مشیریه پیداکرد که مدارک همراهش نشان می داد 42 ساله است و زهرا نام دارد. به دنبال تحقیقات کارآگاهان و ردیابی تلفن همراه قربانی، نخستین سرنخ ها به دست آمد و مشخص شد بهزاد 36 ساله با او ارتباط داشته است. بدین ترتیب متهم دستگیر شد و طی بازجویی ها جرمش را پذیرفت: با زهرا اختلاف حساب داشتم، تا اینکه آن روز او را به باغی در مشیریه کشاندم و خواستم به من چک بدهد. چون مخالفت کرد کنترلم را از دست دادم و با چاقو به جانش افتادم. سپس جنازه را همان حوالی رها کردم و گریختم تا اینکه...
در جریان محاکمه علنی که امروز در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران، به ریاست قاضی کوه کمره ای برگزار شد، پسر بزرگ زهرا در جایگه اولیای دم قرار گرفتن و به نمایندگی از خواهر و برادر کوچکش برای بهزاد تقاضای مرگ که گزارش ایسکانیوز می افزاید: متهم اما وقتی رو به روی پنج قاضی ایستاد جنایت را گردن نگرفت: آدمکش نیستم و هیچ دفاعی هم ندارم.
قاضی کوه کمره ای و چهار مستشارش در پایان این نشست وارد شور شدند تا با توجه به مدارک موجود تقاضای اولیای دم، حکم بهزاد را صادر کنند.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67219.html