جنین نارس را کنار پل زیرگذر انداختند
ایسکانیوز , پنجشنبه 23 شهريور 1385 - ساعت 18:27

افسران کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان سجاد شمالی با یک بطری مشکوک کنار پل زیرگذر روبه رو شدند.

 

جنین نارس که درون بطری گذاشته شده بود امروز کنار یک پل زیرگذر جنوب تهران پیدا شد.
افسران کلانتری 161 تهران هنگام گشتزنی در خیابان سجاد شمالی با یک بطری مشکوک کنار پل زیرگذر روبه رو شدند. پلیس با گشودن در بطری حاوی الکل متوجه جنین نارس شد که به احتمال فراوان، پنهانی سقط شده است. این چنین با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و به نظر می‌رسد سرنخ مناسبی برای شناسایی عامل سقط جنین باشد.




روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com
آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67437.html