
| جنین نارس را کنار پل زیرگذر انداختند |
| ایسکانیوز , پنجشنبه 23 شهريور 1385 - ساعت 18:27 |
افسران کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان سجاد شمالی با یک بطری مشکوک کنار پل زیرگذر روبه رو شدند. |
جنین نارس که درون بطری گذاشته شده بود امروز کنار یک پل زیرگذر جنوب تهران پیدا شد. |
| روزنامهء هموطن سلام http://www.hamvatansalam.com |
| آدرس خبر : http://www.hamvatansalam.com/news67437.html |